vasárnap, március 16, 2008

AZ EMBER, így nagy betükkel

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Előtte kalapom emelem!
Csak Ő érdemelné meg egyedül a Kossuth díjat! Nem a művészi munkája elismeréseképpen, hanem a hozzáállása
miatt. Kossuth ha élne Ő is igy döntene!

Üdv. Péterbácsi

Fehérholló írta...

Péterbácsi, köszöntelek az oldalamon. :-))
Sajnos egyedüli az eset, de ez a döntés nagyot szólt, nagyon nagyot. Mégis süket fülekre talált. :(

Névtelen írta...

Talán most még úgy gondoljuk, hogy süket fülekre, de talán valami megmozdult....hidd el, egyre több ilyen és hasonló dolg fog történni..
Kati

Névtelen írta...

valamiért azt érzem, hiába minden, változást nem igen várhatunk :(
Minden tiszteletem az Úré, de sajnos egyfecske efektus... :(

Névtelen írta...

nem ünneprontásnak szánom, de esetleg ha elolvasnátok fsp.nolblog.hu-t is.
Enyhén közönséges, ám annál találóbb az ajánlott bejegyzés címe: ha a seggem beszélni tudna...

Névtelen írta...

szvsz! elolvastam!
még szerencse, vélemény véleménnyel szemben....
Ez még ingyen van ;)

Névtelen írta...

nincs is jobb a szelektív hallásnál, talán a szelektív komplex memória tudja felülmúlni. Véltem, lesznek, akik elolvassák, véltem, lesznek vélemények. Lehet, hogy vannak. De én sem a saját nevemmel jelentkeztem be. Talán nem szeretnék senki érzésvilágába tapodni.

Névtelen írta...

beérte az újság által fizetett tiszteledíjjal, meg a népszerűséggel a naggyűlésen

Fehérholló írta...

K. Úgy kell lennie, ahogy a Kati írta, egyre többen leszünk. :-))
Szvsz, ismerem az oldalt, néha olvasom Föld S P-t.
Bizony, szelektíven mérem az embereket, osztom azokra, akik még ismerik az EMBERI értékeket, a pozitív gondolkodást és azokra, akiket az értékek, az érvényesülés és a folytonos pocskondiázás teszi ki az élete értelmét. A két csoport mobil, folyamatos mozgásban van, bármikor, bárki bekerülhet vagy egyikbe, vagy másikba. Nem név, nem jobb és bal függő.